Πολιτική Επιστροφών

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ/ΑΛΛΑΓΩΝ

Βασικά θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε που μας επιλέξατε για τις αγορές σας και ελπίζουμε ότι θα μείνετε απόλυτα ικανοποιημένοι με τα προϊόντα μας.Αν όμως, για οποιονδήποτε λόγο, δεν μείνετε ικανοποιημένοι από την παραγγελία σας, μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμά σας να επιστρέψετε/αλλάξετε τα προϊόντα που αγοράσατε εντός (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους.

Όλες οι αλλαγές των παραγγελιών πραγματοποιούντο με τις εκατέρωθεν τρέχουσες τιμές των προϊόντων και όχι με τις τιμές που υπήρχανε κατά την περίοδο που έγινε αγορά τους.

 

ΤΡΟΠΟΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΣ

Προτού προχωρήσετε σε αποστολή επιστροφής της παραγγελίας σας, επικοινωνήστε μαζί μας είτε τηλεφωνικά είτε μέσω email ((info@simbolo.gr, 26910 20969) ώστε να λάβετε την έγκριση της αίτησης επιστροφής σας από το Τμήμα Επιστροφών του simbolo.gr.

Αφού λάβετε την έγκριση μας, επισκεφθείτε η καλέστε το πλησιέστερο κατάστημα τις COURIER που θα σας υποδείξουμε έτσι ώστε να παραλάβουν η να παραδώσετε το προϊόν που θέλετε να επιστρέψετε.

Ως στοιχεία παραλήπτη συμπληρώστε:

ΌΝΟΜΑ: simbolo – Μάριος Πολυδωρόπουλος
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ανδρέου Λόντου 9
ΠΟΛΗ:Αίγιο TK:25100
ΤΗΛ:2691020969

 

ΕΞΟΔΑ ΠΕΛΑΤΗ ΓΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ/ΑΛΛΑΓΕΣ ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

Σε κάθε περίπτωση τα έξοδα αποστολής για τις επιστροφές/αλλαγές επιβαρύνουν το πελάτη και ορίζονται στα 8,00€.

Φροντίστε να ενημερώσετε την courier που θα σας υποδείξουμε ότι επιστροφή του προϊόντος θα γίνει με χρέωση παραλήπτη (η επιβάρυνση των 8,00 ευρώ για το κόστος επιστροφής και επαναποστολής θα συμψηφιστεί από την εταιρεία μας κατά την αποστολή τις νέα σας παραγγελίας).

 

ΕΞΟΔΑ ΠΕΛΑΤΗ ΓΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ/ΑΛΛΑΓΕΣ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

Στην περίπτωση που η αποστολή έχει πραγματοποιηθεί εκτός Ελλάδος και o πελάτης επιθυμεί να αλλάξει η να επιστρέψει κάποιο προϊόν, έχει το δικαίωμα να το κάνει μέσα σε διάστημα 14(δεκατεσσάρων) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία εκτιμώμενης παραλαβής του.

Όλα τα έξοδα αποστολής που θα προκύψουν για τις επιστροφές/αλλαγές επιβαρύνουν εξολοκλήρου τον πελάτη.

Ισχύουν οι παραπάνω όροι και προϋποθέσεις για τις επιστροφές/αλλαγές.

 

ΌΡΟΙ ΚΑΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που παραλάβατε εντός (14 ) ημερολογιακών ημερών και να ζητήσετε την αντικατάστασή του με άλλο μέγεθος ή άλλο προϊόν. Τονίζουμε ότι ημερομηνία αποστολής του επιστρεφόμενου προϊόντος θεωρείται αυτή που αναγράφεται από τον courier στην απόδειξη παραλαβής, για τον έλεγχο του εμπροθέσμου.

Για να θεωρηθεί ότι έχετε ασκήσει ορθά το δικαίωμα επιστροφής προϊόντων θα πρέπει να πληρείτε τις παρακάτω προϋποθέσεις:

Να έχετε επικοινωνήσει μαζί μας για να μας ενημερώσετε ότι θα κάνετε επιστροφή.
Η επιστροφή να γίνει εντός δεκατεσσάρων εργάσιμων (14) ημερών από την ημέρα που θα λάβετε το προϊόν.
Να μην έχουν φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν.
Τα προϊόντα να μην είναι φορεμένα, χρησιμοποιημένα και να είναι στην κατάσταση την οποία το παραλάβατε.
Να συνοδεύονται με όλα τα έγγραφα με τα οποία παραδόθηκε το προϊόν (π.χ. Απόδειξη Λιανικής, Τιμολόγιο κ.ο.κ).
Να είναι σε άριστη κατάσταση.
Όλες οι αλλαγές των παραγγελιών πραγματοποιούντο με τις εκατέρωθεν τρέχουσες τιμές των προϊόντων και όχι με τις τιμές που υπήρχανε κατά την περίοδο που έγινε αγορά τους.

Είστε υπεύθυνοι για τα έξοδα και τον κίνδυνο της επιστροφής των προϊόντων σε εμάς, όπως περιγράφεται ανωτέρω.Ευθύνεστε για κάθε απομείωση της αξίας των προϊόντων ως απόρροια τέτοιας μεταχείρισής τους που αλλοιώνει την φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργικότητά τους. Το δικαίωμά σας να υπαναχωρήσετε από τη Σύμβαση ισχύει μόνο για τα προϊόντα που επιστρέφονται ακριβώς στην ίδια κατάσταση που τα παραλάβατε. Κανένα ποσό δεν θα σας επιστραφεί εάν το προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί μετά το άνοιγμά του, εάν το προϊόν δεν είναι στην ίδια κατάσταση που παραδόθηκε ή εάν έχει υποστεί ζημιά. Επομένως, πρέπει να φροντίσετε για τη δέουσα επιμέλεια των προϊόντων όσο είναι στην κατοχή σας.

Αν τηρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις, μπορείτε ελεύθερα να το αποστείλετε πίσω σε εμάς για αντικατάσταση. Σε αντίθετη περίπτωση διατηρούμε το δικαίωμα να μη δεχτούμε την επιστροφή.

ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Το simbolo.gr θα ήθελε να σας ενημερώσει προς αποφυγή άσκοπων επιστροφών ότι όλα τα προϊόντα ελέγχονται εξονυχιστικά από αρμόδιο τμήμα για τυχόν ελαττώματα πριν την αποστολή τους.
Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση θα γίνεται αποδεκτή εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη. Ταυτόχρονα, θα πρέπει το προϊόν να μην είναι κατεστραμμένο και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δ.Α.Τ., Απ. Λιανικής Κ.Ο.Κ.) και πλήρη τη συσκευασία του.
Ελαττωματικά χαρακτηρίζονται τα προϊόντα που έχουν υποστεί ζημιά κατά την παραλαβή τους ή όσα παρουσιάσουν κατασκευαστικό σφάλμα.
Τα προϊόντα που παρουσιάζουν ζημιά λόγω χρήσης και φθοράς δεν θεωρούνται ελαττωματικά.
Όλα τα προϊόντα που φέρουν εμφανές κατασκευαστικό ελάττωμα θα αντικαθίστανται με το ίδιο προϊόν, εφόσον υπάρχει διαθέσιμο, διαφορετικά μπορεί να επιλέξει οποιοδήποτε άλλο είδος επιθυμεί ο πελάτης εντός 7(Επτά) ημερολογιακών ημερών.
Ωστόσο, το simbolo.gr διατηρεί το δικαίωμα, σε περίπτωση αμφιλεγόμενων παραπόνων, να επιστρέψει τα προϊόντα στον κατασκευαστή για έλεγχο, ώστε να διευκρινιστεί αν το παράπονο είναι πραγματικό. Ο πελάτης θα ενημερώνεται για την εξέλιξη του παραπόνου του. Όπου είναι εφικτό, το simbolo.gr θα προβεί σε επιδιόρθωση του ελαττωματικού προϊόντος.
Στην επιστροφή και στην νέα αποστολή των ελαττωματικών προϊόντων, ο πελάτης δεν επιβαρύνεται με κανένα κόστος αποστολής.
Εάν προκύπτει διαφορά στην τιμή του νέου είδους, την επιβαρύνεται ο πελάτης.
Η ευθύνη (λόγο καταστροφής ή απώλειας) για την επιστροφή των προϊόντων προς το κατάστημα simbolo.gr βαρύνει τον πελάτη. Γι’ αυτόν τον λόγο θα πρέπει να φροντίζετε το προϊόν να είναι πολύ καλά συσκευασμένο κατά την επιστροφή του.

 

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε, ασκώντας το δικαίωμα της υπαναχώρησης και μόνο στην περίπτωση που το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί να ζητήσετε την επιστροφή του τιμήματος που μας καταβάλατε εντός (14) ημερών από την ημερομηνία που αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς.
Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης.
Η επιστροφή των προϊόντων θα πρέπει να γίνεται αποκλειστικά με courier που θα σας υποδείξει η εταιρεία μας. Επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται για αγορά του προϊόντος που έχει γίνει με μετρητά (Αντικαταβολή, Πιστωτική Κάρτα ή και μέσω Paypal). Η διαδικασία επιστροφής των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί το αργότερο εντός (5) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων και μόνο εφόσον αυτά είναι σε άριστη κατάσταση και τηρούνται ορθά όλοι οι όροι. Κατά την επιστροφή χρημάτων θα σας κρατηθεί το ποσό τον 8,00€ το οποίο αφορά τα έξοδα αποστολής και επιστροφής του προϊόντος με τα οποία επιβαρύνθηκε η εταιρεία μας.

 

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ

Σε περίπτωση που απαιτείται η επιστροφή ολόκληρης ή μέρους της αξίας της παραγγελίας σας , η επιστροφή των χρημάτων πραγματοποιείται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο έγινε η πληρωμή και μέσα σε (5) εργάσιμες ημέρες από την ημέρα παραλαβής τις επιστροφής του προϊόντος.
Προς αποφυγή οποιουδήποτε λάθους η παρεξηγήσεων η επιστροφή χρημάτων θα γίνετε από την εταιρεία μας αποκλειστικά και μόνο σε λογαριασμό με δικαιούχο τον αρχικό πελάτη που έχει αποστείλει την παραγγελία και όχι σε λογαριασμό τρίτου.
Ο χρόνος πίστωση των χρημάτων στον λογαριασμό του πελάτη μετά την κατάθεση από την εταιρεία μας έχει να κάνει αποκλειστικά και μόνο με την εκάστοτε τράπεζα.
Σε περίπτωση αγοράς με Αντικαταβολή, απαιτείται να μας ενημερώσετε με έναν τραπεζικό λογαριασμό σας (Ονοματεπώνυμο Δικαιούχου, Τράπεζα, IBAN Λογαριασμού), ώστε να γίνει εκεί εκ μέρους μας η κατάθεση του ποσού.
Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή χρημάτων μέσο Τραπεζικού λογαριασμού γίνετε με τις εξεις συνεργαζόμενες με την εταιρεία Τράπεζες:

ΤΡΑΠΕΖΑ ΕΘΝΙΚΗ

Σε οποιαδήποτε περίπτωση επιστροφής χρημάτων σε άλλη ‘ΤΡΑΠΕΖΑ’ ο πελάτης θα επιβαρυνθεί εξολοκλήρου με όλα τα έξοδα εμβάσματος που ενδεχόμενος θα προκύψουν κατά την μεταφορά.

Η ενημέρωση μπορεί να γίνει είτε τηλεφωνικά 26910 20969) είτε μέσω e-mail (info@simbolo.gr).